V roce 2006 společnost Canon uvedla na trh 89 nových produktů

Společnost Canon oznamuje, že s novými produkty, které přicházejí na trh v tomto měsíci, bude spotřebních produktů uvedených na trh v letošním roce celkem 89 – to v průměru znamená, že na trh byl nový produkt uveden každé čtyři dny. Toto sdělení přichází současně se zahájením evropského veletrhu zobrazovacích a fotografických technologií Photokina, který se koná každé dva roky v Kolíně nad Rýnem.

  • 16 kompaktních digitálních fotoaparátů – 6 modelů IXUS a 10 modelů PowerShot
  • 23 produktů značky PIXMA – 10 inkoustových multifunkčních zařízení, 11 inkoustových tiskáren a 2 minitiskárny PIXMA
  • 3 kompaktní fototiskárny SELPHY
  • 2 digitální jednooké zrcadlovky EOS
  • 4 fotografické objektivy
  • 14 digitálních videokamer – 7 DV videokamery, 4 DVD videokamery a 2 HD videokamery a 1 spotřebitelská HD videokamera
  • 1 HD širokoúhlý objektiv
  • 7 projektorů
  • 13 laserových produktů – 6 laserových multifunkčních zařízení, 5 laserových tiskáren a 2 laserové faxy
  • 4 skenery
  • 2 multimediální paměťová zařízení

V tomto měsíci společnost Canon oslaví 10 let řady IXUS na trhu, a to uvedením tří nových fotoaparátů Digital IXUS včetně modelu Digital IXUS Ti v titanovém provedení. Všechny modely jsou vybaveny novým procesorem Canon 3. generace – DIGIC III – s technologií FACE Detection (detekce obličeje). Celé desetiletí neustálé inovace designu a dosavadní celosvětový objem prodeje, který činí více než 33 milionů prodaných kusů, je důkazem, že IXUS patří k nejúspěšnějším produktům moderní spotřební elektroniky.

Dnes společnost Canon představuje paměťová zařízení Canon Media Storage M30 a M80 určená pro fotografy pracující s modely EOS, i fotografy používající jiné digitální fotoaparáty. Media Storage M30 a M80 jsou důležitým doplňkem profesionálních fotografů při pořizování snímků z událostí, volné přírody a expedicí. Očekává se, že se stanou oblíbenými rovněž u stále rostoucího počtu fotografů používajících digitální fotoaparáty, kteří hledají nové způsoby ukládání a prohlížení svých oblíbených snímků a požadují větší kapacitu pro ukládání snímků v případech, kdy nemají po ruce počítač.

„Naší strategií je zdokonalovat naše unikátní technologie, a to trvalou podporou výzkumu a vývoje,“ řekl Mogens Jensen, ředitel Canon Consumer Imaging Europe. „Naším cílem je vytvořit maximálně dokonalý systém digitálních zrcadlovek, nejširší řadu digitálních fotoaparátů, nabízet funkčně a designově špičkové produkty, vynikající druhotné značky, rozšířit řadu digitálních videokamer a dosáhnout širšího využití a možností v domácím tisku fotografií.“

Určitě si přečtěte

Články odjinud