Testovací fotografie: Canon EOS 50D

11. listopadu 2008
TWEET SDÍLET
Testovací fotografie k recenzi fotoaparátu Canon EOS 50D v časopise DIGIfoto č. 11-12/2008
  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Testovací obrazec – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/8 s, F8, ISO 100, ohnisko 40 mm.
Vpravo: Testovací obrazec – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/8 s, F8, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/100 s, F8, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 100 mm F2;
1/800 s, F2, ISO 100, ohnisko 100 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 100 mm F2;
1/1 600 s, F2,8, ISO 100, ohnisko 100 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/100 s, F8, ISO 800, ohnisko 17 mm.
Klepněte pro větší obrázek   Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: RAW vs JPEG – tento snímek vyvolán z RAWu v Adobe Photoshop Lightroomu. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM; 1/100 s, F8, ISO 800, ohnisko 17 mm.
Vpravo: RAW vs JPEG – stejný snímek jako předchozí, ale pořízený do JPEGu. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM; 1/160 s, F8, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: RAW vs JPEG – tento snímek vyvolán z RAWu v Adobe Photoshop Lightroomu. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM; 1/160 s, F8, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Vpravo: RAW vs JPEG – stejný snímek jako předchozí, ale pořízený do JPEGu. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM; 1/100 s, F11, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Vysoká citlivost. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/13 s, F11, ISO 3 200, ohnisko 38 mm.
Vpravo: Vysoká citlivost. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/25 s, F11, ISO 6 400, ohnisko 38 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Vysoká citlivost. Objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/50 s, F11, ISO 12 800, ohnisko 38 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/60 s, F8, ISO 100, ohnisko 17 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/400 s, F4, ISO 100, ohnisko 40 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/50 s, F8, ISO 100, ohnisko 24 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/80 s, F8, ISO 100, ohnisko 29 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/60 s, F16, ISO 800, ohnisko 24 mm.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
max. velikost | max. velikost
Vlevo: Černobílý režim ve fotoaparátu – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/40 s, F16, ISO 3 200, ohnisko 40 mm.
Vpravo: Reálný snímek – objektiv Canon EF 17–40 mm F4 L USM;
1/125 s, F4, ISO 200, ohnisko 17 mm.
Produktové fotografie:
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Grafy senzitometrie a šumu:
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 

Fotografie také můžete stáhnout v archívech:
testovací snímky - 1. část -
test1.zip (29,8 MB)
testovací snímky - 2. část -
test2.zip (29,2 MB)
testovací snímky - 3. část -
test3.zip
(32,8 MB)
testovací snímky - 4. část -
test4.zip (32,3 MB)
produktové fotografie a grafy -
ostatni.zip (2,3 MB)

Témata článku: Canon, Časopis DIGIfoto


6 programů pro správu fotografií – skoncujte s fotonepořádkem

6 programů pro správu fotografií – skoncujte s fotonepořádkem

Desetitisíce fotek na disku ve stovkách složek, jejichž obsah je takřka nemožné ručně roztřídit – noční můra nejednoho zapáleného (a trochu líného) fotografa. Nejeden správce fotek přitom pomůže tohle peklo vyřešit.

časopis Computer
Fotografický softwareFotoškola
6 jednoduchých a základních pravidel pro perfektní kompozici

6 jednoduchých a základních pravidel pro perfektní kompozici

Ve fotografii existuje řada kompozičních pravidel, jejichž poznání, či ovládnutí je prvním krokem k tvorbě působivých snímků. Z naší galerie jsme vybrali několik fotek, které s těmito principy pracují a mohou ostatním posloužit jako vodítko či inspirace.

Helena Vyplelová
Fotoškola
5 vývojových cest digitální fotografie, které skončily ve slepé uličce

5 vývojových cest digitální fotografie, které skončily ve slepé uličce

Prakticky v každém odvětví lidské činnosti se objeví nápady a vynálezy, které zazáří a poté pomalu a bez většího zájmu veřejnosti utichnou. Nejinak tomu je i v oboru digitální fotografie.

Petr BřezinaJakub Michlovský
Technika
6 nejlepších programů pro úpravu fotografií zdarma

6 nejlepších programů pro úpravu fotografií zdarma

Helena Vyplelová
Fotografický software
Podívejte se s námi na nejlepší akty roku 2012...

Podívejte se s námi na nejlepší akty roku 2012...

...v galerii DIGIareny. Jsme tu opět po roce s výběrem těch nejlépe hodnocených snímků kategorie akt.

Petr Březina
Kultura
10 filmů o fotografii, které byste měli vidět

10 filmů o fotografii, které byste měli vidět

Filmy, ve kterých hraje důležitou roli fotografie či fotograf vznikají už dlouhá desetiletí. Existuje však více filmů, než jen legendární Zvětšenina, kamery natáčí dál a v hlavách filmařů se rodí nové neotřelé příběhy…

Petr Březina
Kultura
7 legendárních filmových kompaktů, které musíte vyzkoušet

7 legendárních filmových kompaktů, které musíte vyzkoušet

Pokukujete po analogovém přístroji, s nímž byste si mohli vyzkoušet fotografování na film? Nebo si chcete vytvořit malou analogovou sbírku? Snadno ovladatelné kinofilmové kompakty vám mohou otevřít cestu do hlubin analogové fotografie.

Helena Vyplelová
Technika