nepodceňoval bych Čínu, ta má stále obrovský kapitál a pod hlavičkou státu a centrálně řízeného hospodářství investuje (mnohdy skrytě) i tam, kde brzká návratnost nehrozí a to jen proto, aby si v budoucnosti zajistila monopol. V jiných oborech jsou už případy, kdy nová značka ovládla daný trh jen několik let od vzniku a vytlačila jiné desítky let se rozvijející a pevně zakořeněné značky. Když je odkud dotační kapitál nalít, tak se nemusí značka dlouze budovat neustálým otáčením omezených peněz ze zisku a konkurenčním bojem, prostě se výroba na několik let silně zadotuje a když začne nekonkurenceschopná konkurence padat, tak se ještě pro jistotu koupí, aby se v budoucnu nevrátila... Že by takhle mohl skončit Canon a Sony v následujících třeba 10 či 20 letech bych asi také neočekával, to jsou mamutí firmy a navíc oba mohou také nějaký čas dotovat fotografické divize odjinud, pokud uvidí do budoucna naději na zlepšení, ale na ty co jsou od 3 místa dále bych si už nevsadil ...
Reklamní robot Sony 8-)