Sony s novou značkou míří na trh digitálních jednookých zrcadlovek

Sony dnes celosvětově představila novou značku fotoaparátů a učinila tak významný krok při vstupu na trh digitálních jednookých (D-SLR) zrcadlovek.

(Praha, 20. dubna 2005) Prostřednictvím nové značky alfa“, která označuje řadu atraktivních digitálních zrcadlovek inovativní konstrukce s výměnnými objektivy a množstvím příslušenství, společnost Sony nabízí fotografickým nadšencům nový rozměr kreativního vyžití. Logotypem značky je první písmeno řecké abecedy alfa“, které symbolizuje začátek, základ či podstatu a reflektuje tak nadšení a odhodlání společnosti Sony v novém světě digitálního zobrazování.

Nová řada fotoaparátů distribuovaná pod značkou alfa“ bude čerpat z dlouholeté a jedinečné tradice společnosti Sony v oboru spotřební elektroniky, miniaturizace produktů a zkušeností v oblasti digitálního zobrazování. Tyto fotoaparáty také převezmou široce rozšířený systém uchycení objektivů Konica Minolta, který tato společnost vyvinula pro své digitální zrcadlovky Maxxum/Dynax.

Značka alfa“ jasně odlišuje novou řadu digitálních jednookých zrcadlovek společnosti Sony od její úspěšné řady kompaktních fotoaparátů Cyber-shot™. Produkty řady alfa“ a řady Cyber-shot budou společností Sony distribuovány jako dvě různé značky.

Společnost Sony se značkou alfa“ obrací přímo na amatérské fotografy a fotografické nadšence, kteří hledají nové rozměry kvality a tvůrčí možnosti pro každodenní radost z fotografování.

První z řady produktů dorazí na pulty obchodů v průběhu léta 2006.

Určitě si přečtěte

Články odjinud