Sony s novou značkou míří na trh digitálních jednookých zrcadlovek

20. dubna 2006
Sony dnes celosvětově představila novou značku fotoaparátů a učinila tak významný krok při vstupu na trh digitálních jednookých (D-SLR) zrcadlovek.

(Praha, 20. dubna 2005) Prostřednictvím nové značky alfa“, která označuje řadu atraktivních digitálních zrcadlovek inovativní konstrukce s výměnnými objektivy a množstvím příslušenství, společnost Sony nabízí fotografickým nadšencům nový rozměr kreativního vyžití. Logotypem značky je první písmeno řecké abecedy alfa“, které symbolizuje začátek, základ či podstatu a reflektuje tak nadšení a odhodlání společnosti Sony v novém světě digitálního zobrazování.

Klepněte pro větší obrázek

Nová řada fotoaparátů distribuovaná pod značkou alfa“ bude čerpat z dlouholeté a jedinečné tradice společnosti Sony v oboru spotřební elektroniky, miniaturizace produktů a zkušeností v oblasti digitálního zobrazování. Tyto fotoaparáty také převezmou široce rozšířený systém uchycení objektivů Konica Minolta, který tato společnost vyvinula pro své digitální zrcadlovky Maxxum/Dynax.

Značka alfa“ jasně odlišuje novou řadu digitálních jednookých zrcadlovek společnosti Sony od její úspěšné řady kompaktních fotoaparátů Cyber-shot™. Produkty řady alfa“ a řady Cyber-shot budou společností Sony distribuovány jako dvě různé značky.

Společnost Sony se značkou alfa“ obrací přímo na amatérské fotografy a fotografické nadšence, kteří hledají nové rozměry kvality a tvůrčí možnosti pro každodenní radost z fotografování.

První z řady produktů dorazí na pulty obchodů v průběhu léta 2006.

Témata článku: Sony, Tiskové zprávy

Určitě si přečtěte

Nikon Coolpix P1000 – fotoaparát nebo dalekohled?

Nikon Coolpix P1000 – fotoaparát nebo dalekohled?

Aktuální novinka z dílny Nikonu je nástupcem modelu P900 a pyšní se přímo obřím rozsahem optického zoomu. Že bychom stáli opět na pokraji války, jejímž motem bude kdo z nás má větší objektiv?

36 Petr Březina

Instagramisté, přestaňte se fotit v našem toxickém odpadu!

Instagramisté, přestaňte se fotit v našem toxickém odpadu!

Uživatelé Instagramu udělají pro lajky cokoli, nehledě na to, jak je to nebezpečné nebo hloupé.

Petr Březina