Sony dominuje prodeji plnoformátových fotoaparátů v USA

Sony dominuje prodeji plnoformátových fotoaparátů v USA

Společnost Sony zveřejnila tiskovou zprávu, podle níž ve Spojených státech amerických prodala více plnoformátových fotoaparátů s vyměnitelnou optikou (ILC) než kterýkoli jiný výrobce – ano, více než Nikon, a dokonce i Canon.

Toto cenné prvenství, v počtu prodaných kusů i příjmech z prodeje, se týká první poloviny roku 2018. Ovšem už v polovině roku 2017 značka Sony přeskočila v prodeji plnoformátových ILC v USA Nikon a zařadila se na druhé místo. V prosinci minulého roku se na první příčku krátce dostal Nikon, díky prázdninové novince Nikonu D850.

interchangeable-lens-camera-growth-sony-dollars-graph.png

Posléze, na sklonku 2017 a začátku 2018, však Sony představilo dvojici novinek s nemalým prodejním potenciálem – třetí generaci plnoformátových zrcadlovek s vysokým rozlišením Sony A7R III a cenově dostupný model pro pokročilé amatéry Sony A7 III. Díky těmto novým přírůstkům pocházel každý čtvrtý z deseti prodaných full-frame fotoaparátů v první polovině tohoto roku z dílny Sony.

Trhu bezzrcadlovek Sony vládne již šest let, díky úspěchu plnoformátového systému, ale také APS-C přístrojů Sony A6000, A6300 a A6500. Již nějakou dobu se spekuluje o brzkém uvedení dalšího APS-C modelu Sony A6700, který by mohl náskok Sony ještě navýšit. I když, zajímavé bude sledovat, co s trhem bezzrcadlovek provedou připravované plnoformátové CSC od Nikonu a Canonu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud