Samyang představil nový světelný objektiv pro bajonet Sony E

10. října 2017
TWEET SDÍLET
Samyang představil nový světelný objektiv pro bajonet Sony E

Novinka od Samyangu má ohnisko 35 mm, světelnost F1,4 a je určena pro plnoformátové bezzrcadlovky Sony řady Alpha. Celé označení je Samyang 35 mm F1,4 FE a nabídne uživatelům bezzrcadlovek Sony také plně funkční automatické ostření.

V praxi se bude jednat o přímou konkurenci objektivům Zeiss se shodnými parametry (např. Sony Distagon  T* FE 35 mm F1,4 ZA, ovšem za přibližně poloviční cenu. Samyang tímto objektivem doplnil svoji řadu bezzrcadlových objektivů 14 mm a 50 mm.

Klepněte pro větší obrázek

Optická konstrukce je složena z jedenácti členů v 9 skupinách, přičemž obsahuje 2 asférické čočky a dvě čočky z vysokoodrazivého skla. Povrch čoček je ošetřen vrstvami označovanými jako Ultra Multi Coating. Podle dostupných informací by měla optická konstrukce velmi dobře minimalizovat výskyt různorodých optických vad a nabídnout také rychlé a tiché ostření.

objektiv by se měl objevit na trhu v průběhu listopadu letošního roku, odhadovaná cena je cca 790 dolarů.

 

Témata článku: Technika, Objektivy, Samyang

Určitě si přečtěte

Sony A7 III: Ostře sledovaný vlak (test)

Sony A7 III: Ostře sledovaný vlak (test)

Sony A7 III je papírově ve své cenové kategorii jedním z nejlépe vybavených fotoaparátů s plnoformátovým snímačem. Láká na nekompromisní obrazovou kvalitu, dobrou výdrž a rychlost – autofokusu především. Jak si přístroj vedl v našem testu?

35 Helena Vyplelová

Nová generace fotoaparátů může automaticky detekovat manipulaci s obrazem

Nová generace fotoaparátů může automaticky detekovat manipulaci s obrazem

Téma manipulace s obsahem snímků doprovází fotografii od dob jejího zrodu. S příchodem digitální éry však získalo na ožehavosti,

10 Helena Vyplelová

Jak využít režimu priority clony a času pro kreativní fotografii

Jak využít režimu priority clony a času pro kreativní fotografii

Prakticky každý pokročilý fotoaparát dnes nabídne uživatelům vedle plné automatiky, také několik pokročilých expozičních režimů. Jak pracovat s těmi co ovlivňují čas a clonu?

Petr Březina