m  |  02. 02. 2007 09:21

zajimalo by me , kdy autor tohoto clanku ho dela. jiz vcera na cybexu sp-510 za 6999....

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Hana Sokoltová  |  02. 02. 2007 11:16

Tento Přehled jsem odesílala do redakce ve středu. Bohužel ceny se mohou měnit ze dne na den a není možné je aktualizovat denně.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vykoukal, Cybex  |  02. 02. 2007 13:20

jj, u SP-510 jsem snižoval cenu ve čtvrtek těsně po poledni, to pak autorka nemá šanci stihnout promítnout do článku. Pěkně se nám to tam červená :-/

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
m.  |  02. 02. 2007 13:24

souhlas, ale co to teda upravit dodatecne? to kluci na MM i MS opravi obratem, pokud se v diskuzi vyskytne nejaka nesrovnalost....

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Idaho  |  02. 02. 2007 13:34

Pak by bylo vhodné k tabulce dopsat k jakému dni je/byla aktuální. Každopádně děkuji za tato srovnání :)

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Idaho  |  02. 02. 2007 13:31

Dobrý den, bylo by možné přidat do tabulky Nikon D40? Cybex jej nabízí již několik týdnů. Díky.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Věra  |  02. 02. 2007 16:53

Tabulka je pro mě, jako potencionálního zákazníka, trochu nelogická. Ani mě nezajímá, kdo slevnil, a kdo zdražil, ale spíše to, kdo je v daný moment u konkrétního fotoaparátu nejlevnější a kdo nejdražší.
V nynějším systému barevného značení se stává, že nejnižžší cena je červeně a nejvyšší zeleně, což je takové divné.Věra

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Bleeer  |  04. 02. 2007 08:53

To je jistě pravda, nicméně v tomto srovnání jde právě o ta relativní čísla (týdenní pohyby cen) a ne o čísla absolutní - kde je daný artikl nejlevnější.
Pokud chcete najít nejlevnější e-shop, pak na to existují specializované webové servery (např. srovnanicen.cz).

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Hana Sokoltová  |  05. 02. 2007 12:40

Dobrý den, reforma Přehledu se připravuje již nějaký čas, takže neklesejte na mysli. Měla by to být změna z Vašeho pohledu k lepšímu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jurčeka  |  02. 02. 2007 19:01

Když už tady zmínili Cybex,tak jsem tam měl mobil na záruční opravě 2 měsíce.Po 30 dnech jsem tam psal,ale mobil nemohli najít.Po 65 dnech ho poslali,ale datum odeslání ve faktuře bylo více než měsíc staré.Na obálce však bylo správné.Možná je Cybex levný,ale pokud by jste chtěli něco dát do záruční opravy,tak nevím , nevím .......

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Bleeer  |  04. 02. 2007 08:51

Pokud bych chtěl dát něco do záruční opravy, tak to pošlu do značkového servisu a ne do Cybexu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Karel Kahovec  |  04. 02. 2007 08:59

Jenže servis vám nemůže ani vrátit peníze, ani vyměnit výrobek za bezvadný. Takže sám sebe ochuzujete o možnosti, zaručené vám zákonem. Partnerem pro reklamaci je prodejce.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vykoukal, Cybex  |  05. 02. 2007 08:20

No máte pravdu, že partnerem pro reklamaci je prodejce, pokud ale máte v dosahu servisní středisko výrobce, máte reklamovat u něj. Servis nejen že dokáže výrobek opravit, ale v některých případech Vám jej i může vyměnit za nový a dokonce i v některých případech vracejí peníze :-O (jsme autorizovaný partner HP a peníze za neopravitelný výrobek pak vrací přímo Hewlett Packard a ne my - ale uznávám, že tohle je fakt výjimka ).

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pepe  |  12. 02. 2007 18:24

Taktez mam se CYBEXEM jen negativni zkusenost! Objednaval jsem zde po netu LCD-ko a ackoliv byla dodaci lhuta u vyrobku do 4dnu, nakonec me dosel po 3 nedelich od objednani. Samozrejme jsem mel monitor uz davno doma z jinyho obchodu. Hodne lidi si stezuje na celkovou vytizenost CYBEXU pri objednavkach.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory