Porazte algoritmus Instagramu. Stačí k tomu jeden jednoduchý tip

Porazte algoritmus Instagramu. Stačí k tomu jeden jednoduchý tip

V roce 2016 představil Instagram (potažmo Facebook) nový algoritmus řazení příspěvků v síti, na který si dodnes mnozí nezvykli. Dělá totiž to, že obsah nezobrazuje chronologicky dle data a času, ale dle toho, jak si myslí, že aplikaci používáte. Snaží se vám tak předkládat ty nejrelevantnější posty, na což doplácejí zejména „malé“ účty. Nyní se však objevil tip, jak to možná obejít.

Malé firmy, jednotlivci, kteří nejsou příliš mediálně známí ani aktivní, snímky s malými počty lajků/komentářů/sledujících z aktuálního algoritmu příliš netěží. Tím, že je pravidelně nenavštěvujte vy, ani jiní, že je pravidelně nelajkujete ani nekomentujete, jejich příspěvky jednoduše postupně padají v hierarchii algoritmu zobrazující obsah na domovské stránce sítě.

Nyní se však objevil jeden poměrně jednoduchý tip, který by posunu příspěvku na domovské stránce směrem vzhůru mohl alespoň trochu pomoci. Mariana Avila totiž na svém Twitteru uvedla, že editace snímků influencerů má jeden společný faktor – „editují“ své snímky přímo v Instagramu.

A proč je slovo editují v uvozovkách? Vypadá to totiž, že Instagram upřednostňuje fotografie, které v něm byly přímo editovány, na úkor těch editovaných v ostatních aplikacích, nebo těch, které obsahují štítek #nofilter. Algoritmus by vaši fotografii však mohl posunout vzhůru, i když prakticky žádnou editaci nepoužijete.

Obrázek 1.PNGObrázek 2.PNGObrázek 3.PNGObrázek 4.PNG
Vyberte filtr a klepněte na něho ještě jednou. Tak mu totiž můžete určit intenzitu.

Při publikování snímku v Instagramu, vyberte vaši upravenou fotografii z galerie, zvolte další a vyberte některý z přítomných filtrů. Klepněte na něho ještě jednou, kdy se vám ukáže určení míry jeho intenzity. Následně ji stáhněte třeba jen na jediný bod, aby co nejméně ovlivnil výsledek. Poté už stačí zvolit Hotovo, Další a Sdílet.

Postup s sebou samozřejmě nese rozporuplné reakce. Jedni mu přitakávají, druzí za něho děkují a třetí jej rozporují. Ať tak či onak, vyzkoušet jej můžete sami, přičemž následně uvidíte, zda přinese kýžené ovoce ve větším počtů interakce uživatelů sítě s vašimi příspěvky, či nikoli.

Určitě si přečtěte

Články odjinud