Krtko  |  23. 09. 2013 00:51

Takze sme sa vlastne nedozvedeli to najpodstatnejsie. Cim sa vlastne podoba na toho nikosona. Lebo utesnenych fotakov proti vlhkosti, piesku a pod. robi nikon pozehnane. Nastastie na dpreview bol davnejsie o tomto fotaku clanok a ak si dobre pamatm, tak moze spadnut az z dvoch metrov a tusim mal by byt voduvzdorny do hlbky 15 metrov. Nuz co. Co si clovek sam nenajde tak tu si neprecita.:-/

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  23. 09. 2013 10:24

Ked ides na nakup do tesca, aldi, lidlu..... tak tam tak isto neocakavas znackovy tovar Mark&Spencer, Tommy Hilfiger, Puma..... Tak isto ani tu neocakavaj premiove clanky. Ber to ako masovu produkciu. Na specialitky musis ist niekde inde.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
23. 09. 2013 13:39

Tady asi musí mít autor nějakého článku dobré nervy, vždy se najdou kritici kterým se člověk ničím nezavděčí.
To podstatné je (Krtko), že fotoaparát s “výměnnými objektivy” nepotřebuje podvodni pouzdro a že Nikon už v minulosti vyráběl analogový foťák podobných vlastností. A pokud Krtko a Q máte dojem, že zdejší články za nic nestojí, nechápu proč se nezaměříte na jiné stránky, které vám budou stoprocentně vyhovovat.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  23. 09. 2013 14:51

Len klud Milosi, kritika je uplne bezna a autori su voci nej dostatocne imunni. Vedia ze nevyhoveju kazdemu a netrapi ich to. Vyhoviet kazdemu sa ani neda. V podstate ide o vyvolanie co najvacsich emocii, zaujmu...a tym padom aj vacsieho poctu kliknuti, reklamy....a teda aj penazi. Im sa sypu peniaze aj za kritiku a aj za obhajobu. Bud si isty, ze su to uplne rovnake prachy. Chodit na ine weby? Samozrejme ze chodim aj na ine. Ved inak by som nedokazal rozlisit kvalitu od nekvality. Mimochodom, nenapisal som ze tunajsie clanky nestoja za nic. Neplet si dojmy s pojmami. Tak isto nemozes povedat, ze masova produkcia uspokoji aj narocnejsich zakaznikov. To su tak bezne veci, ze ich urcite vies. Klidek, fakt ide len o prachy....a nase klikania.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
šéfredaktor DIGIarena.cz | 23. 09. 2013 15:27

A tak my si z toho zas tak moc dělat nemůžeme, ne každý názor/komentář je konstruktivní ale některé jsou naopak velmi příhodné a inspirativní....Dobré světlo-pb-

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  23. 09. 2013 16:12

Ono aj tie konstruktivne komentare maju dve strany mince. Co je dobre pre citatela, nemusi byt dobre pre redakciu/platiaceho inzerenta. Je na redakcii sa z toho doveryhodne vykecat. Ale ked konstruktivne, tak dobre. Co tak uvadzat pri vsetkych vyrobkoch, ktore spomeniete v clankoch aj max. a min. ceny. za ktore sa daju kupit na vasom trhu? Ako som (trochu tvrdo) naznacil dnes tu. http://digiarena.e15.cz/caselogic-uvadi-na-trh-ne... ... Je to dostatocne konstruktivne a prinosne pre citatela? Na inych strankach to uz funguje dlhsiu dobu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
šéfredaktor DIGIarena.cz | 23. 09. 2013 16:56

Ono i to uvádění cen má svoje limity, to bychom museli buďto brát podle konkrétního srovnávacího webu anebo naopak procházet kompletně celý internet. standardně využíváme služeb "domácího" portálu hledejceny.cz, kde je rozsah cen uveden - pokud ale daný produkt není v katalogu, tak bohužel není na co odkazovat... -pb-

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  23. 09. 2013 17:54

No ale to je dobry gol! Ten vas porovnavac cien ma len jednu polozku pre ten fotobatoh a heureka.cz ich ma 7. Co tak pouzit nie jeden, ale 2-3 vyhladavace cien? Zaberie vam to mozno o 3 minuty viac casu, ale citatel bude spokojnejsi a clanok bude mat vyssiu cenu. Na konci clanku staci uviest cenove rozpatie v akom sa da vyrobok kupit a pripadne vlozit link s vysledkami vyhladavaca/ov. Naozaj stacia 2-3 porovnavace cien. Ked sa v nich vyrobok nebude nachadzat, tak neuvadzat cenu. Kto chce, najde cestu, kto nie, najde vyhovorku (vymluvu).

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lotrandor  |  24. 09. 2013 13:17

A kdo není línej, najde si vždy cenu aktuální B-]

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  24. 09. 2013 14:40

Niekolko tyzdnov od publikovania clankov sa ceny v podstate nemenia. Na tvoju udovinu mozem napisat aj protikomentar. Kdyz neni autor linej, uvede cenove rozpeti tovaru na konci clanku. Zvysi tym jeho pridanu hodnotu a urobi citatelovi sluzbicku.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory