XX  |  25. 08. 2013 20:34

Ty reklamy jsou "lame....":-/

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Q  |  26. 08. 2013 09:10

Hlavne tie na zaciatku! Redakcia, to si vazne myslite ze tunajsi citatelia potrebuju upozornovat na tyden mobilne?! Ked som uvidel prvu reklamu na vas, tak na dalsie som ani neklikol. Zamerne! Pri vasej navstevnosti musite mat a urcite aj mate slusne prijmy z reklam. Ak ich chcete nasilu zvysovat, bude to kontraproduktivne. Spravne nasr...ty citatel si tie videa radsej pozrie na youtube. O "kvalite" clanku sa radsej nevyjadrim. "Máte-li typ na někteoru z reklam, které zde nenajdete anebo naopak osobní zkušenost s některým z představených výrobků, budeme rádi, když se s námi podělíte v diskuzi."Vy akoze nahodite titulku a citatelia si maju clanok vypracovat sami?!
Kodak ma z minulosti dostatok skvelych napadov a produktov. Kazdy jeden by vydal na obsiahly clanok. "Okurka kam se podivas" a vy sem nahodite taketo "veledilo" 3-[

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
sundialer  |  27. 08. 2013 15:37

Na clamku mi vadi jen to, ze uvodni relamu lze po par vterinach preskocit. To je k nicemu, jak k tomu inzerent prijde. A chtelo by to alespon 30 sekund, teprve pak to pro mne bude mit smysl a budu se sem rad vracet! Dekuji, snd.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory