Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte

25. srpna 2013
TWEET SDÍLET
Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte
Společnost Kodak byla po dlouhá desetiletí jedním z předcních výrobců fotoaparátů a videokamer. Ještě větší věhlas si Kodak získal díky fotografickým materiálům - jak všechny produkty propagoval?

V uplynulém týdnu Kodak oznámil, že se dostává z bankrotu a po odchodu z trhu pro koncové zákazníky se zaměří výhradně na sféru komerčního tisku a zobrazovacích technologií.

My se podíváme na historii kodaku v několika reklamních spotech, které rozhodně stojí za shlédnutí. Reklamní spoty jsou poměrně dobrou ukázkou toho, jak se v době jejich vysílání komunikovala samotná značka a především, co mělo být hlavním tahounem u jednotlivých fotoaparátů a filmových materiálů.

Máte-li typ na někteoru z reklam, které zde nenajdete anebo naopak osobní zkušenost s některým z představených výrobků, budeme rádi, když se s námi podělíte v diskuzi.

Témata článku: Kultura

Určitě si přečtěte

Fotograf požádal teenagery, aby upravili své selfie pro sociální sítě. Výsledek je alarmující!

Fotograf požádal teenagery, aby upravili své selfie pro sociální sítě. Výsledek je alarmující!

Když publikujete selfie snímky na sociální sítě, kolik jim věnujete času na úpravy? A jak moc změníte svou podobu?

Adam Kos

Fotografie týdne: Zázrak a jeho různé podoby

Fotografie týdne: Zázrak a jeho různé podoby

Říci, co je to vlastně zázrak, je velice problematické. Zázrak je etymologicky to, co se stane za zrakem.

Michal Černý

8 tipů na nejvýhodnější pokročilé kompaktní fotoaparáty. A proč jsou lepší než fotomobily

8 tipů na nejvýhodnější pokročilé kompaktní fotoaparáty. A proč jsou lepší než fotomobily

Malé kompaktní fotoaparáty jsou vhodné i pro pokročilé fotografy. Nabízejí výbornou obrazovou kvalitu a maximální kontrolu nad procesem fotografování. Současně jsou vždy po ruce.

39 Helena Vyplelová

Desítky fotoaparátů a objektivů s výraznou slevou! Vybere si každý

Desítky fotoaparátů a objektivů s výraznou slevou! Vybere si každý

Jako každý rok před Vánoci pořádají výrobci fotografické techniky pro své zákazníky slevové akce různých typů. K vybraným produktům přidávají bonusy a dárky nebo své výrobky nabízejí se slevou, ať už uplatňovanou okamžitě, nebo zpětně v rámci tzv. cashbacku.

3 Helena Vyplelová