Startup Vecnos, za kterým stojí společnost Ricoh, představil nový fotoaparát, který budí zájem už svým designem. Ten je totiž nápadně podobný populárnímu neuralyzéru vzpomínek z filmové série Men in Black. Tento je však nemaže, ale naopak pořizuje a samozřejmě také uchovává. To navíc v podobě 360° fotografií.
Produkt cílí na průměrného spotřebitele, nikoli na profesionální kreativce a tvůrce obsahu. Zařízení má optický systém se čtyřmi čočkami, kdy tři jsou po jeho obvodu a jedna směřuje vzhůru. K plné funkčnosti bude třeba mít nainstalovanou aplikaci v připojeném smartphonu, která uživateli umožní přístup k záznamům a jejich efektní editaci a samozřejmě i sdílení zejména na sociálních sítích.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
On March 10, 2020, Vecnos Inc. unveiled its vision to be a leader in the consumer 360-degree camera market and announced its first product, an ultra-compact camera that aims to reinvent the selfie for social media natives. 📷 A proprietary four-lens optical system, with three lenses on the side, and one on the top, enables the camera to be ultra-slim and pen-shaped.💡 Using the Vecnos app, users can easily enhance and share their images and videos on social media platforms. Regarding the details, please check the following videos. https://youtu.be/0dcA0EKZklM (15 sec) https://youtu.be/YUluU16lgik (60 sec) #vecnos #360camera #360photo #360photography #followme
Příspěvek sdílený Vecnos inc. (@vecnos_us),
Cílem společnosti Vecnos je dle jejích slov „znovuobjevit selfie“ a inspirovat jimi novou generaci. Víc informací ale o produktu k dispozici není, to se týká i jeho ceny. Vzhledem k cílové skupině, které je určen, by nicméně nemusela být nijak přemrštěná. Známé není ani datum začátku prodeje, na pulty obchodů by se však měl dostat ještě letos.