Jak by vypadala závislost na sdílení obrázků v 18. století? Poradí IKEA

Jak by vypadala závislost na sdílení obrázků v 18. století? Poradí IKEA

Výrobce nábytků a bytových doplňků IKEA je znám tím, že se občas vydává i do jiným vod než je obyčejný nábytkářský průmysl. Kromě toho, že řada produktů může být modifikována do různých podob, třebas i fotografického příslušenství, nalezneme v nabídce toto výrobce také reprodukce uměleckých děl, včetně fotografií, nebo dokonce fotografickou aplikaci.

Nejnovějším počinem „z dílny“ IKEA je ovšem videoklip vtipně glosující společenský fenomén závislosti na sdílení vlastních prožitků ve vizuální podobě prostřednictvím sociálních sítí – Facebooku, Instagramu apod. V klipu zasazeném do 18. století autoři s nadsázkou upozorňují, že bychom si měli užívat raději daného okamžiku, nikoli jeho on-line prezentace přátelům. Tedy, jak se pěkně praví v následujícím videu: Je to jídlo, ne soutěž!

Témata článku: Kultura

Určitě si přečtěte