Zzed  |  24. 08. 2013 15:18

Jo Jo, firma Fujifilm je mi ve svych pocinech s malejma fotakama strasne sympaticka.
Jejich rada X je paradni , a takovejhlema malejma jakopolaroidama pritahnou k foceni dalsi lidi.
A navic zabavnou formou.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Dan  |  24. 08. 2013 19:20

Hezký článek. A předběžná cena je známa?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jjkhjk  |  25. 08. 2013 21:12

Když se ptáš tak na to nemáš ...B-]

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pavel  |  24. 08. 2013 21:13

Ač sám si tuhle věcičku zřejmě nekoupím, moc týhle odnoži fotografie fandím. Ale troufám si nesouhlasit se ZZED, že by to přitáhlo k fotografování další lidi. No z krátkodobýho hlediska snad. Co si budeme nalhávat, investice do reklamy by měla zasáhnout co nejširší okruh zájemců a v tom je právě ten kámen úrazu. Valná většina lidí prostě fotit neumí a bohužel si to zřejmě ani neuvědomuje. Typickým příkladem je můj kamarád. Občasný mobilocvakal. Tak trochu ho podezřívám, že celá jeho cvakací motivace spočívá v tom, že to prskne na FB. Tohle přece dneska dělá skoro každej. Ale kdybych měl nějakou jeho fotku ohodnotit, měl bych problém. Osobně si myslím, že tahle věcička má smysl pro člověka, co má jasno proč mačká spoušt' a tudíž už nějakej foťák na kterým se naučil, vlastní a má nějakou kladnou zpětnou vazbu od okolí. Výrobci v dnešní době usilovně hledaj další zdroje příjmů. Nahlas se šušká, že levnejm kompaktům zvoní umíráček a představa o tý nechutně velký hromadě dolarů za spotřebák, kterej do toho polaroidu budeme cpát, jim prostě nedá spát.
Bohužel to zřejmě dopadne tak, že reklamou poblázněná většina lidí si to zřejmě koupí, párkrát něco vyfotí a až přijde do obchodu pro nový náboje a prodavač vystaví paragon, tak to aby hnedle na toho nebožáka aplikoval umělý dejchání. Mladá kozatá nebožačka lepší
A to je podle mě právě ten moment, proč tady oponuji panu ZZED. Pokud někdo nebude schopen cvaknout obsahově kvalitní fotku a není úplně blbej, tak brzo pozná, že ty jeho momentky okolí moc nezajímá a brzo ztratí motivaci platit. Tohle nás digitální fotografie odnaučila. Polaroid bude ležet doma ve skříni a používat ho nebude.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Petr  |  24. 08. 2013 23:14

Já bych šel ještě dál, běžný člověk nebude mít motivaci platit vůbec (tj. nekoupí to), ne až půjde pro nový spotřebák. Lidi jedou na kvantitu a snadnou a levnou prezentaci přes internet, nevím koho by dnes přivedlo k fotografii to, že každé zmáčknutí spouště bude stát X korun. Pokud se něco povede, je hromada možností, jak to na papír dostat. Žádné velké prodeje bych od toho neočekával.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jjkhjk  |  25. 08. 2013 21:14

Citace: "Ale kdybych měl nějakou jeho fotku ohodnotit, měl bych problém." ... no to jeho kámoši na facebooku s tim problém mít nebudou.B-]

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jmatus  |  25. 08. 2013 10:12

Firma Fuji našla další slepou uličku a utopí v tom spoustu peněz, než jim to dojde.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
hipster  |  01. 09. 2013 19:43

..to není slepá ulička.., také není co..-..co by jim mělo "docházet" ., softvér a k němu hardvér již vymysleli v LP tehdy u nás v době hluboké totality.., a žili společně s Polaroidem.., a i nadále budou spolu s Impossible "Polaroidem" a "zinkovým" Polaroidem

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
XX  |  25. 08. 2013 16:15

Instantni fotografie proziva celosvetovy boom, zrejme krome CR...tohle je prece pro radost a ne pro technicke parametry jako rychlost ostreni a rozliseni na milimetr. Prave jsem docetl clanek o instantni fotografii v FOTO magazinu a uz jsem hledal který Instax si koupim ale ted pockam na novy model. Je to fakt legrace (mel jsem kdysi SX-70)Pokud to nebude prehnane drahe tak si to koupim. Myslim ze Fuji celosvetove zaboduje!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
X  |  27. 08. 2013 15:25

Jenze do Foto pise nadsenec instantni fotografie, coz je trochu zaujaty...
Kolik lidi s Polaroidem jste videl za posledni rok? Ja jednoho, i kdyz verim, ze jich existuje vic, je to urcene pro nadsene fotografy, mozna pro starsi generaci, ale ne pro obycejny lidi (coz nemusi byt spatne). Rozhodne nepujde o nic masovyho v dobe instagramu a instant-facebook.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Radek71  |  29. 08. 2013 15:27

Já jsem minulou sobotu fotil na Spectra2 demonstrace, jedno zmáčknutí 65 Kč. Polaroid má boom a to velkej, nicméně v mantinelech, Fuji může obsadit 50% tohoto výklenkovýho trhu, ale asi si nemyslí že si zvedne tržby v rámci holdingu. 25 EUR za cartridge není pro hipstery žádný problém. A v Dolním Bolíkově, kde by mohli mít problém s příjmem (nebo příjmem jejich rodičůú jich zas tolik není.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory