Dva roky vývojáři sociální obrázkové sítě EyeEm přemýšleli, jak vyřešit jejich nejpalčivější problém brzdící rozvoj prodeje snímků jejich uživatelů – jak fotografům promovat jejich snímky a jak je nabídnout případným kupujícím. EyeVision je odpovědí.

Jedná se o algoritmus, který sám označí fotografie tagy dle toho, co se na snímku nachází. EyeVision prý automaticky označuje snímky rozpoznáním prostředí, stylu fotografie i emocí, které jsou na ní zachyceny. Výsledek tohoto je tedy takový, že dle uživatelových preferencí mu EyeVision předloží přesně ty snímky, které chce vidět.
Miliony fotografií, které by jinak zapadly v zapomnění, se tedy dostanou přesně k těm očím, které je chtějí vidět. Zatím je vše v beta testování, pokud jste ale uživateli sítě EyeEm, již nyní můžete o předčasný přístup do EyeVision požádat skrze speciální odkaz.
