V „době facebookové“ patří vyplňování nejrůznějších kvízů k oblíbeným odpočinkovým činnostem. Test, který připravilo Adobe, má především nalákat na produkty společnosti, ovšem činí tak velmi hravě a vynalézavě prostřednictvím nevtíravých 3D animací mezi jednotlivými testovacími otázkami. Kromě pěkné podívané se však můžete dozvědět též něco o svých tvůrčích předpokladech.

Celkem 15 kvízových otázek je postaveno na osobnostní testech, jako je Myers-Broggs Type Indicator (MBTI) a Enneagram, přičemž vyhodnocovány jsou hlavní zvyky a sklony člověka – jak přemýšlí, jedná a vnímá svět. Základními parametry jsou temperament (extrovert vs. introvert), způsob myšlení (emotivní vs. intelektuální) a chování (orientace na ideu vs. akci).
Podle odpovědí budete zařazeni k jednomu z celkem osmi tvůrčích typů: umělec (artist), myslitel (thinker), dobrodruh (adventurer), zhotovitel (maker), producent (producer), snílek (dreamer), novátor (innovator), vizionář (visionary). Součástí vyhodnocení jsou kromě popisu typu také různá doporučení.
Test je samozřejmě pouze orientační. Sami autoři testu upozorňují, že se jedná o zobecněné typy a každý člověk je kombinací několika typů, podobně jako třeba není vyhraněný cholerik či flegmatik. Máte-li pět minut čas a chuť, můžete test vyzkoušet.