Značka Canon byla již po sedmé zvolena „nejdůvěryhodnější“ značkou fotoaparátů v Evropě. Spotřebitelé v 11 z 15 evropských zemí zvolili Canon jako „nejdůvěryhodnější “
Společnost Canon, přední světový poskytovatel zobrazovacích řešení, byla v průzkumu Most Trusted Brands Survey 2007 (Nejdůvěryhodnější značky 2007) časopisu Reader’s Digest vybrána za nejlepší značku fotoaparátů v Evropě již po sedmé za sebou. Průzkum zkoumá vztah spotřebitelů k produktům a službám různých značek v celoevropském měřítku.
Reader’s Digest, nejprodávanější měsíčník na světě, požádal asi 25 000 svých čtenářů v 15 evropských zemích, aby jmenovali značku, které nejvíce věří, v mnoha kategoriích spotřebitelského zboží včetně fotoaparátů. Ve všech kategoriích bylo uděleno přes 293 000 hlasů a bylo nominováno 113 577 různých značek.
Pouze čtyři značky zvítězily jako nejdůvěryhodnější ze své kategorie ve více než 11 zemích. Značka Canon byla jednou z nich. Ke značkám, které vedly ostatní kategorie, patří známá jména jako Nokia (mobilní telefony), Nivea (péče o pleť) a Visa (kreditní karty) – tyto značky také získaly ocenění „nejdůvěryhodnější“ v 11 nebo více zemích. U všech značek byla posuzována kvalita, image, hodnota vzhledem k ceně, zodpovědnost k životnímu prostředí a etické standardy.
James Leipnik, vedoucí oddělení komunikace a podnikových vztahů Canon Europe říká: „Ve společnosti Canon neustále usilujeme o to, abychom našim zákazníkům nabízeli ty nejlepší produkty a zobrazovací technologie, které jim umožní využít sílu obrazu v domácím i kancelářském prostředí. Těší nás, že tolik čtenářů časopisu Reader’s Digest v celé Evropě nám nadále důvěřuje, že jim dodáme produkty nejvyšší kvality a poskytneme technickou podporu.“
Gavin Murray, ředitel strategie mezinárodní inzerce časopisu Reader's Digest v Evropě dodává: „Průzkum důvěryhodnosti Reader's Digest Trusted Brand pokračuje letos sedmým ročníkem a společnost Canon se od samého počátku objevuje na vrcholu žebříčků. Letošní výsledky potvrzují, že si společnost Canon vybudovala pevnou pozici nejdůvěryhodnější značky fotoaparátů v mnoha zemích celé Evropy.“
Země, které vybraly Canon za nejdůvěryhodnější značku, jsou: Rakousko, Belgie, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko, Nizozemsko, Portugalsko, Španělsko, Švýcarsko a Velká Británie.
K dalším důkazům popularity značky Canon patří i fakt, že společnost Canon se právě umístila na 43. místě v průzkumu 2007 Business Superbrands a na 54. místě v průzkumu Millward Brown Optimor’s BrandZ, což jsou každoroční seznamy nejsilnějších značek na trhu řazené podle průzkumu spotřebitelských názorů a finanční hodnoty