Brevite představilo dva nové nenápadné fotobatohy

12. srpna 2016
TWEET SDÍLET

Společnost Brevite začala vyrábět a prodávat své fotobatohy v roce 2015 na základě úspěšné kampaně na Kickstarteru. Specifikem těchto fotobatohů bylo kromě vnitřního uspořádání také velmi nenápadné vnější provedení.

Nynější dvojice batohů je na tom podobně a na první pohled byste jen těžko odhadovali, že uvnitř může být technika za několik set tisíc korun. Jeden z batohů je klasické konstrukce, druhý pak tzv. roll-top s rolovacím horním víkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vnitřní konstrukce je z polstrovaných přepážek, které jsou stavitelné podle potřeby a batohy bez problémů pojmou plnoformátovou zrcadlovku s nasazeným objektivem, další teleobjektiv 70–200 mm a jeden menší objektiv se spoustou příslušenství. Součástí batohů je také pláštěnka a prostor pro 15" notebook.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Cena za klasickou konstrukci (ruksak) je nastavena na 165 USD, v případě roll-top provedení pak na 185 USD. Pokud však provedete předobjednávku do poloviny září, dostanete 20% slevu.

Témata článku: Technika, Batohy a brašny

Určitě si přečtěte

Fujifilm X-T30: Výkon ve stylovém kompaktním těle [test]

Fujifilm X-T30: Výkon ve stylovém kompaktním těle [test]

V dnešním testu se zaměříme na třetí generaci pokročilých APS-C bezzrcadlovek Fujifilmu. Model X-T30 sdílí podstatné vlastnosti s vlajkovou lodí systému Fujifilmem X-T3. Co vše fotoaparát zvládne a k čemu se hodí?

11 Helena Vyplelová

9 jednoduchých fotografických triků, na doma i ven

9 jednoduchých fotografických triků, na doma i ven

Ani během pošmourných zimních dní nemusejí fotografové zahálet. Tradiční, osvědčené fotografické postupy si mohou zpestřit několika zajímavými experimenty, aniž by bylo nutné investovat do drahého studiového vybavení…

5 Helena Vyplelová

Fotograf požádal teenagery, aby upravili své selfie pro sociální sítě. Výsledek je alarmující!

Fotograf požádal teenagery, aby upravili své selfie pro sociální sítě. Výsledek je alarmující!

Když publikujete selfie snímky na sociální sítě, kolik jim věnujete času na úpravy? A jak moc změníte svou podobu?

52 Adam Kos