Prostřednictvím crowdfundingové kampaně na Kickstarteru hledá podporu nový projekt s názvem Bokeh. Tato nová platforma pro soukromé sdílení obrazového materiálu s přáteli a rodinou se chce stát alternativou zavedených sociální sítí, které jsou poznamenány kauzami týkajícími se úniků osobních dat a zahlceny nevyžádanou reklamou.
Bokeh má být sociální webová služba zaměřující se na soukromí uživatele, bez jakýchkoli reklam a algoritmů servírujících uživateli obsah dle jeho předpokládaných zájmů, bez cenzury a dezinformačních zásahů.
Tim Smith, autor projektu: Bokeh nikdy nezveřejní ani neprodá uživatelská data inzerentům, jelikož náš obchodní model spočívá v budování a udržování důvěry zákazníků.
Uživatelské účty jsou defaultně nastavené jako soukromé a lze je vyhledávat pouze podle uživatelského jména. Příspěvky ostatních uživatelů se zobrazují přísně chronologicky, na rozdíl např. od Instagramu. Nechybí však ani možnost změnit účet ze soukromého na veřejný a příspěvky postovat na ostatní sociální sítě.
Bokeh je jako Instagram založen na principu sledování. Informace o sledujících a sledovaných jsou však taktéž neveřejné. Pokud někomu třikrát zamítnete žádost o sledování, aplikace jej automaticky zablokuje.
Provoz takovéto platformy samozřejmě něco stojí, proto bude Bokeh služba placená. Uživatelé si mohou vybrat ze dvou typů účtů: osobního za 3 USD měsíčně či 30 USD ročně, nebo rodinného s možností připojení 5 uživatelů za 5 USD měsíčně či 50 USD ročně. V rámci kampaně je přístup nabízen za zvýhodněné ceny, se slevou kolem 10 USD.