Máte-li v Instagramu váš profil vedený jako firemní, můžete své příspěvky propagovat. Učiníte tak v záložce vašeho profilu nabídkou Propagace.

Máte-li v Instagramu váš profil vedený jako firemní, můžete své příspěvky propagovat. Učiníte tak v záložce vašeho profilu nabídkou Propagace.

Dále lze vybrat některý z vašich již komponovaných příspěvků, které chcete v síti zviditelnit.

Dále lze vybrat některý z vašich již komponovaných příspěvků, které chcete v síti zviditelnit.

Poté si určíte, kam chcete uživatele, které na příspěvek kliknou, směřovat. Lze vybrat váš profil, webové stránky ale také je navést i rovnou do přímé komunikace s vámi.

Poté si určíte, kam chcete uživatele, které na příspěvek kliknou, směřovat. Lze vybrat váš profil, webové stránky ale také je navést i rovnou do přímé komunikace s vámi.

Okruh uživatelů, kterým se bude příspěvek zobrazovat, si můžete nechat určit chytrým algoritmem aplikace. Pokud ale chcete, můžete jej i blíže definovat sami.

Okruh uživatelů, kterým se bude příspěvek zobrazovat, si můžete nechat určit chytrým algoritmem aplikace. Pokud ale chcete, můžete jej i blíže definovat sami.

Nejdůležitějším krokem je samozřejmě určení si, kolik za propagaci chcete zaplatit. Dle množství financí v závislosti na času zobrazování příspěvku se samozřejmě zvyšuje i dosah. Maximum je 10 tisíc Kč denně po dobu 30 dnů.

Nejdůležitějším krokem je samozřejmě určení si, kolik za propagaci chcete zaplatit. Dle množství financí v závislosti na času zobrazování příspěvku se samozřejmě zvyšuje i dosah. Maximum je 10 tisíc Kč denně po dobu 30 dnů.

Posledním krokem už je jen kontrola nastavení. Stiskem nabídky Vytvořte propagaci už ta následně běží.

Posledním krokem už je jen kontrola nastavení. Stiskem nabídky Vytvořte propagaci už ta následně běží.

Takto pak vypadá propagovaný příspěvek, který přímo odkazuje na profil uživatele. Zároveň pod názvem účtu vidíte heslo Sponzorováno, které propagaci značí.

Takto pak vypadá propagovaný příspěvek, který přímo odkazuje na profil uživatele. Zároveň pod názvem účtu vidíte heslo Sponzorováno, které propagaci značí.

Dále lze vybrat některý z vašich již komponovaných příspěvků, které chcete v síti zviditelnit.
Poté si určíte, kam chcete uživatele, které na příspěvek kliknou, směřovat. Lze vybrat váš profil, webové stránky ale také je navést i rovnou do přímé komunikace s vámi.
Okruh uživatelů, kterým se bude příspěvek zobrazovat, si můžete nechat určit chytrým algoritmem aplikace. Pokud ale chcete, můžete jej i blíže definovat sami.
Nejdůležitějším krokem je samozřejmě určení si, kolik za propagaci chcete zaplatit. Dle množství financí v závislosti na času zobrazování příspěvku se samozřejmě zvyšuje i dosah. Maximum je 10 tisíc Kč denně po dobu 30 dnů.
7
Fotogalerie

Instagram vydělává víc než YouTube. V loňském roce to bylo 20 miliard dolarů

Od roku 2018 se s námi Facebook o počet uživatelů jeho sítí nepodělil. Tehdy však měl Instagram 1 miliardu uživatelů, kteří mu v roce 2019 vydělali na 20 miliard dolarů. Je to, jako kdyby každý uživatel této sociální sítě, tedy i vy, zaplatil za její používání 20 dolarů ročně.

Se zprávou o výdělku Instagramu přišla agentura Bloomberg, která cituje zdroje uvnitř společnosti. Facebook, který Instagram v roce 2012 koupil za „pouhých“ 715 milionů dolarů, totiž zisky jednotlivých služeb nesděluje. Různí analytici však zjistili, že oněch 20 miliard, které Instagram vydělal, je celá čtvrtina výdělků samotné společnosti Facebook.

Nově se poměrně překvapivě dokonce o čísla svých zisků podělil i sám Google. Jeho YouTube však na reklamě vydělal „jen“ 15,1 miliardy dolarů, takže jej Instagram řádně předběhl. I když srovnání zde není zcela na místě. YouTube totiž více než polovinu svých příjmů odevzdává autorům, v jejichž videích se reklama zobrazuje.

U Instagramu funguje reklama jinak a to formou propagace příspěvků. Za jejich zviditelnění tak Instagramu zaplatíte a ten už peníze nikomu dalšímu nepřerozděluje. Jak propagace příspěvku v Instagramu vypadá, najdete v galerii. Hodně uživatelů však na reklamu patřičně nadává. Nejen, že její podíl mezi normálními příspěvky a příběhy uživatelů roste, ale mnohdy je také nerelevantní.

Určitě si přečtěte

Články odjinud