objektivy s F0,95 už dnes nejsou ničím exotickým, jen na Sony E je aktuálně 13 nativních objektivů s F0,95 (z toho 6 pro FF) a 2 s F0,85. Osobně považuji za větší benefit malou hloubku ostrosti se kterou se pak dá různě pracovat, než samotný zisk světla. Rozdíl 1EV oproti dnešnímu "profi" standardu F1,4 už není tak zásadní, aby se s tím moderní technika nedokázala vypořádat, o to spíše, že mají narozdíl od F0,95 špičkovou kvalitu výstupu a především AF. Proto bych se nehonil za ziskem světla za každou cenu, ale zaměřil se na hloubku ostrosti. Tam mi pak vycházejí zajímavěji velkoformáty, kde se dá dostat s DOF běžně až na ekvivalenty FF kolem F0,5 což je v řadě F1,4 ... F1,0 ... F0,7 ... F0,5 ... F0,35 ... ještě o dvě clonová čísla níže, než F1 (či 0,95). Ale kdo by to platil, tahal a vyvolával, že? 