Clarke  |  02. 09. 2011 10:36

parádní fotky

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Calven  |  02. 09. 2011 13:37

Zasa ten príšerný prístup k článkom na dvadsiatich stranách... A aby sa nepovedalo, tak obrázky vypneme aj v textovej verzii... 3-[ To vážne chcete mať za každú cenu pre každého čitateľa 20x zobrazenú reklamu? Nerozumiem... Asi som chybný ja... Ale aby ste nepovedali že len kritizujem - niektoré fotky sú naozaj podarené a pozerateľné...PS: Máte od mňa 20x zobrazenú reklamu...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
dropsyy  |  02. 09. 2011 15:27

Ahoj. Kritizuješ jen protože nevíš..
... například že stačí kliknout na obrázek a v nově otevřeném okénku prohlížet fotky jednu za druhou bez jediné reklamy.Zkus to.Obrázky jsou fajn, tedy některé lepší, některé horší, ale rozhodně je za všemi vidět nějaká práce.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
frenkie71  |  02. 09. 2011 18:07

Sice se dá listovat obrázky pomocí šipek, ale zkoušel jsi to na mobilu? Musíš nejdříve zvětšit, pak přesunout nahoru a trefit se.....
Připojuji se k nářku nad nešťastným řešením!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Rik4ES  |  02. 09. 2011 23:31

Stačí jít přes m.digiarena.cz a u článku dát zobrazit obrázky, a máš je všechny krásně na jedný stránce

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Calven  |  02. 09. 2011 18:11

Samozrejme že to viem - je to viac menej štandardná vlastnosť každej galérie. Ale prečo przniť príjemný článok so slušnými fotkami takýmto členením? Keby to bolo na 3 - 4 stranách podľa príbuzných námetov - nepoviem ani pol slova. Ale takto?
Bojím sa toho, že Daemonius nie je sám, ktorý to vyriešil radikálne. Takéto niečo čitateľov odháňa a nie láka späť... Nič viac som tým nechcel povedať.
Ale opäť vravím - každý web má majiteľa a každý si je strojcom vlastného šťastia...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
emzet  |  03. 09. 2011 23:10

Ač jsou fotky pěkné, musím se taky přidat k protestujícím 3-[ proti struktuře článku. Redakce si z nás dělá kozy nejenom těma dvaceti stránkama, ale taky pěkně debilníma odkazama:
Klik na náhled - otevře se jenom trochu větší náhled. Pozor - je tady vymoženost - šipkama jde přecházet (mezi náhledy). Je tady sice možnost dát si "Obrázek v plné velikosti", ale to je jenom další náhled (pro změnu zpátky v původním okně), proklik na obrázek zavře náhled. K plné velikosti se sice dá propracovat, ale zase náročnějším nelogickým postupem - kliknout na autora pod fotkou a pak klik na fotku ještě jednou. Hurá! Po prohlídnutí zavřít (klik na fotku) a dát "zpět", abych se vrátil do článku. Pak už jenom klik na další, ehm, jaksi, "kapitolu".
No, nezaslouží si to ocenění?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Daemonius  |  02. 09. 2011 15:36

No já to vyřešil jednoduše.. prostě sem to po asi 7 fotkách vypnul. Být to tak na 2 - 3 stránky tak to asi prohlídnu celé, ale takhle na to dlabu.. nejsem cvičená klikací opice.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MM  |  03. 09. 2011 18:12

To Calven. Take jedno rozsirenie proti reklame nepouzivas? Ja ho zo slusnosti a koli podpore stranky prvy krat vypnem, ale potom bez neho ani ranu. Staci ked si to tu obcas musim pozriet cez IE, to je ina pakaren.Ale k fotkam.
Su naozaj podarene a vidno ze si niekto dal namahu.
Moja ucta pani.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Calven  |  03. 09. 2011 21:26

To rozšírenie, ktoré sa tu nesmie menovať, nepoužívam. Používam Operu a tá má v sebe niečo podobné, ale blokujem len obludne obrovské reklamy, ktoré mi aj na monitore 1920x1080 zaberú toľko miesta, že regulárny obsah webu sa ukazuje skrčený kdesi dole.
Ja chápem, že weby z niečoho musia žiť a osobne nemám proti reklame nič - pokiaľ teda nie je brutálne vlezlá. Ide mi skôr o niečo ako kultúra webu alebo pseudo typografický pohľad na web alebo o úplne obyčajný vzťah zákazník - klient. Ako tu bolo spomenuté - klikacie opice by tu z nás robiť nemuseli.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
VENGABOYS  |  03. 09. 2011 00:15

na ty fotky někdo musel stát celej den v mrazu, vedru komárech, prokřehlej, spocenej, pochodovat 30 km, do 4000 metrů n m, nastavoval se s tim hodinu, pul hodiny nastavoval kompozici a v pc zjistil že to stoji za prd a že naštěstí manželka vyfotila do JPEGu s kompaktek moc zážitek mi tohle " fotografický " chování nepřipadá
takhle se s tim " - - "

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Aminux  |  03. 09. 2011 10:48

Odkud je ta fotka "z Vysočiny"?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Aminux  |  03. 09. 2011 10:50

A neříkejte mi, že z Vysočiny. Zajímá mě konkrétní místo.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MM  |  03. 09. 2011 18:15

Tiez som si myslel ze je to zaciatok Kanadskej prerie.
Potom som si vsimol ten kriz medzi tymi dvoma stromami....
Asi je to fakt vysocina.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
MM  |  03. 09. 2011 18:30

Len tak baj-ocko som vlozil do google mapy "Vysočina, Česká republika" a pri priblizeni na uroven 1 dielik = 100m (pripadne 50m) je vlavo od cervenej znacky "A" cca 450-500m strom(y) v poli. Podla okolia to vyzera na tu konkretnu lokalitu.
Ale podobnych je tam asi viac.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
 |  05. 09. 2011 17:31

mezi obcí Sázava a Nové Dvory - s pozdravem Tchmes

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
celim  |  05. 09. 2011 09:50

Parádní fotky. Moc se mi líbily. Aby je člověk udělal, tak se musí hodně snažit a nebo mít ukrutné štěstí.
Jinak trochu OT . Šel jsem po ulici a na telefonní budce jsem viděl velkou reklamu tuším na kulmu. Holka ji držela v ruce , měla přitom otevřenou pusu dokořán, prostě vypadala jako debil. Tak jsem si při pohledu na tu fotku říkal, jestli jsou reklamní fotografové tak neetičtí, že si vybírají modely někde u Chocholouška, a nebo jsou sami na hlavu a nutí normální lidi k výrazům ne nepodobným chovancům ústavů pro mentálně postižené. Ženské se musí tvářit jako imbecilové a čím víc se jim podobají, tím větší reklama. Omladina má strašnou srandu z toho, že pije nějakou chemikálii z koncernu Coca Cola, nebo ta sranda, když mohou telefonovat s vynikajícím tarifem nějakého nejmenovaného operátora! Také pochybujete o duševním zdraví zmíněných fotografů?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Aleš  |  09. 09. 2011 23:08

Padlý na hlavu mi přijdete vy, když vyrukujete s takovýmto dotazem. Zrovna u té reklamy na kulmu je fotka stáhlá grafikem z fotobanky. Fotograf, který to fotil tak opravdu netušil jak tu fotku kdo použije. Slečna se samozřejmě tváří debilně protože to zaujme mladé lidi, což je účel té reklamy. Pokud to stále nechápete DĚLÁ SE TO PRO PENÍZE!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory